جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان:

۱۲ تیم از شاهرود و گرگان به دنبال کودک گمشده در کالپوش هستند

حمیدی گفت:جستجوها برای نجات زهرا عرب اسدی هفت ساله در کالپوش ادامه دارد و ۱۲ تیم از شاهرود و گرگان به دنبال کودک گمشده هستند.

محمد حمیدی  جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان گفت روز جمعه زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی در جنگل‌های دشت شاد مفقود شد که با اعلام این خبر به هلال احمر تیمی برای انجام عملیات امداد و نجات وارد صحنه شدند.

وی می گوید  تیم جستجو هنوز موفق به پیدا کردن  فرد مفقود شده نشده اند و عملیات جستجوی این کودک تا ساعت ۲۱ شب گذشته ادامه یافت که به علت پدیده مه آلودگی و بارندگی شدید ساعت سه بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت ماه متوقف شد.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان می گوید  ۱۲ تیم جستجوی تخصصی شامل هشت تیم از سمنان و چهار تیم از استان گلستان در این عملیات حضور دارند، علاوه بر این نیروهای محلی شامل ۲۰۰ نفر از روستاهای مناطق اطراف بویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ همکاری می‌کنند.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه این عملیات با حضور میدانی و مدیریت مستقیم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه دارد، ابراز داشت: صبح امروز و با روشن شدن هوا و مناسب شدن نسبی وضعیت جوی عملیات جستجو با حضور تیم‌های تخصصی هلال احمر و سگ‌های زنده یاب و همچنین نیروهای مردمی مجدداً آغاز و همچنان در حال انجام است.

ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته خبر مفقودی دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات استان اعلام شد.

تیم‌های اعزامی شامل یک تیم از شعبه میامی به ظرفیت ۷ نفر، یک تیم ۴ نفره از پایگاه شهدای میامی، یک تیم از شاهرود به تعداد ۶ نفر و یک تیم آنست با دو قلاده سگ زنده یاب و همچنین ۱۰ تیم به تعداد ۵۰ نفر از خانه هلال دشت شاد با ۵ دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی امدادی هستند.

 یک تیم از هلال‌احمر مینودشت و یک تیم آنست و تیم واکنش سریع از هلال احمر گلستان نیز در منطقه حضور دارند و عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد.

از مردم به ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست داریم چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب ها: هلال احمر ، مفقودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار