روستاییان صفر مرزی سردشت خدمات رایگان پزشکی گرفتند

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت سه تیم پزشکی به یکی از روستا‌های کم برخوردار صفر مرزی این شهرستان اعزام و به اهالی این روستا خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

داوود آتشی گفت: با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستا‌های مختلف این شهرستان به ویژه روستا‌های دورافتاده، کمک به بهبود سطح سلامت و امور اجتماعی این سه تیم پزشکی به روستای مرزی «مزن آباد» از توابع بخش مرکزی این شهرستان اعزام شدند.

آتشی می گوید: در این طرح ۳۰ نفر شامل سه پزشک متخصص قلب، داخلی و زنان و زایمان، پزشک عمومی، بینایی و شنوایی سنجی، کارشناس تغذیه، تکنسین دارو، پرستار، روانشناس، کارشناسان اورژانس اجتماعی، بهورز و مراقبین سلامت و داوطلب هلال احمر به صورت کاملا رایگان خدمات درمانی و پزشکی ارایه کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: این طرح با مشارکت مرکز بهداشت سردشت، هلال احمر، بهزیستی و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان اجرا شد که در آن ۲۷۰ نفر از روستاییان ویزیت و معاینه رایگان شدند و ۲۲۰ قلم دارو به ارزش کلی بیش از ۲۰۰ میلیون ریال نیز بین آن‌ها توزیع شد.

آتشی گفت: این نخستین تیم پزشکی اعزامی به مناطق کم برخوردار شهرستان در سال جاری بود و تا پایان سال این اعزام‌ها به مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.