پروژه‌های نیمه تمام زرآباد در اولویت تخصیص اعتبار است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان زرآباد در اولویت تخصیص اعتبار برای سال ۱۴۰۱ هستند.

 مهرداد عرب اول در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زرآباد با حضور مسؤولان این شهرستان گفت: در تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۱ قطعا شهرستان نوپای زرآباد ویژه دیده خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان  گفت:هنوز اعتبارات تفصیلی استان سیستان و بلوچستان ابلاع نشده است که در صورت ابلاغ کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

او گفت: در هر پروژه‌ای که بخش خصوصی ورود پیدا کند قطعا حمایت‌های همه جانبه را انجام خواهیم داد تا شاهد رشد و ترقی منطقه شویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: امسال در بحث محرومیت زدایی سهم قابل ملاحظه‌ای برای این استان در راه‌های روستایی، عشایری، مرمت و بازسازی قنات، خانه بهداشت، مدارس و بقیه بخش‌ها در نظر گرفته شده است.

زرآباد یک تخت بیمارستانی ندارد

فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه، گفت: نزدیک به یک سال پیش کلنگ ساخت بیمارستان محلی زرآباد به زمین زده شد و تاکنون تخصیص اعتبار نشده، انتظار میرود ساخت این پروژه هرچه سریعتر آغاز شود.

نعمت الله نجاری افزود: شهرستان زرآباد در بیشتر بخش‌ها نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم در بودجه سال ۱۴۰۱ با توجه به عقب ماندگی تاریخی به این شهرستان توجه خاصی شود.

او گفت: زرآباد در بخش شیلات، گردشگری و کشاورزی از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است و به همه مدیران دستگاه‌ها ابلاغ شده در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تلاش دو چندان کنند.

فرماندار زرآباد گفت: با توجه به قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان تا تیرماه امسال دو چمن مصنوعی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، براساس قول مساعد مسئول پیگیری مصوبات سفر ریس جمهور دو چمن مصنوعی دیگر هم برای زرآباد اختصاص داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار