چهارمین کارگاه تربیت مربی هنر کودک در سنندج برگزار می‌شود

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان چهارمین کارگاه تربیت مربی هنر کودک در سنندج با موضوع نقاشی، کاردستی، نمایش، قصه گویی و سینما برگزار می‌شود.

 مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کردستان گفت: در ادامه برگزاری کارگاه‌های تربیت مربی هنر کودک و در چهارمین کارگاه از ۶ کارگاه درنظر گرفته شده ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه کارگاه نقاشی، کاردستی، نمایش، قصه گویی وسینما در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌ شود.

شیلان برهانی با اشاره به برگزاری سه کارگاه اول گفت: در کارگاه‌های قبلی که با استقبال خوبی هم مواجه گردید توسط مدرس کارگاه به صورت تئوری و عملی آموزش‌های لازم ارائه شد.

او می گوید: متأسفانه یکی از مهمترین مشکلات ما در نظام آموزشی عدم توجه به بخش شکوفا ساختن خلاقیت‌های ذهنی کودکان با حضور مربیان متخصص آموزش هنر کودک می‌باشد که در این دوره در ۶ مرحله با حضور استاد دکتر جلال نصیری از معلمین هنرمند متخصص که تحقیقات جامعی را در این زمینه داشته اند برگزار می شود.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کردستان گفت: در چهارمین کارگاه در طی ۴ روز هر روز ۳ ساعت به صورت فشرده آموزش‌های تخصصی شیوه نقاشی، کاردستی، نمایش، قصه گویی و سینما و نحوه مشارکت کودکان به مربیان آموزش داده می‌شود.

برهانی گفت: هیچگونه محدودیتی در خصوص حضور در این کارگاه‌ها وجود ندارد و تمامی علاقه مندان می‌توانند در آن حضور داشته باشند، در پایان دوره نیز گواهی مربوط به حضور در این کارگاه‌ها برای شرکت کنندگان صادر و در صورت حضور در تمامی کارگاه‌ها گواهی معتبر مربوط به"مربی هنر کودکان "توسط حوزه هنری به این افراد اعطاء خواهد شد.

او با اعلام شماره‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴ و ۳۳۲۴۳۴۷۹ داخلی ۲۶ جهت پاسخگویی در این رابطه گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کارگاه‌ها می‌بایست با حضور در حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج – خیابان شهید تعریف =- پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی سنندج – بخش آموزش نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط و ثبت نام اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.