بیش از ۳۰ هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری مهاباد بازدید کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: ۳۰ هزار و ۲۶۶ نفر در تعطیلات عید سعید فطر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

ناصر صدفی گفت: طی یک هفته گذشته و در طول ایام تعطیلات عید سعید فطر این تعداد مسافر و گردشگر از اماکن دیدنی مهاباد دیدن کردن که که بیشترین آن غار آبی سهولان با ۸ و ۸۷۵ نفر بوده است.

وی گفت: همچنین در این مدت هزار و ۸۲ نفر هم از در مراکز اقامتی و مجوز دار مهاباد اقامت کردند که با توجه به بهبودی شرایط مقابله با کرونا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: این آمار تنها مربوط به اقامت در «هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها و مراکز بومگردی» و با احتساب مراکز غیرمجاز و مهرانسرای ادارات و میهمان‌های خانوادگی به بیش از پنج هزار نفر نیز خواهد رسید.

صدفی گفت: ۵۶۸ تخت در هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان برای اسکان مسافران و میهمانان پیش بینی شده است.

وی گفت: مسافران و شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت مراکز اقامتی و همچنین ثبت شکایت خود از اقامتگاه‌ها با شماره ۴۲۲۳۳۴۹۰ اداره میراث فرهنگی شهرستان تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.