بیش از ۹۳ هزار گردشگر از مهاباد بازدید کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: از ابتدای نوروز امسال تاکنون ۹۳ هزار و ۵۴۴ گردشگر از جاذبه‌های مختلف این شهرستان با وجود شرایط بیماری کرونا بازدید کرده‌اند.

ناصر صدفی گفت: در این مدت در بین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازارچه‌ها، سد مهاباد و جاذبه‌های تاریخی فرهنگی به ترتیب دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده بود.

وی گفت: در این مدت حدود ۳ هزار و ۵۴۵ نفر روز نیز در اماکن اقامتی مهاباد اسکان داشتند که این آمار تنها مربوط به مراکز اقامتی در هتل ها، مهمانپذیر‌ها و هتل آپارتمان‌ها و مراکز بوم گردی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: امسال پنج هتل، یک هتل آپارتمان، چهار مهمانپذیر و سه اقامت بوم گردی با ظرفیت ۵۶۴ تخت آماده اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی برای اقامت در این شهرستان آماده ارایه خدمت است.

صدفی گفت: ۳۱ سوئیت اجاره‌ای دارای مجوز و همچنین یک مدرسه نیز برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده تا در مواقع ضروری از آن‌ها هم استفاده شود.

وی گفت: مسافران و شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت مراکز اقامتی، دستورالعمل‌های ستاد خدمات سفر شهرستان و همچنین ثبت شکایت خود به شماره تماس ۴۲۲۳۳۴۹۰ اداره میراث فرهنگی شهرستان تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.