هشدار سخنگوی گردان‌های قسام در خصوص ترور رهبران مقاومت

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در خصوص ترور یحیی السنوار و دیگر رهبران مقاومت به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در سخنانی به رژیم صهیوینستی در خصوص ترور سران و رهبران مقاومت هشدار داد.

طبق گزارش الجزیره، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام گفت: به دشمن هشدار می‌دهیم هرگونه آسیبی به یحیی السنوار و یا هرکدام ازسران مقاومت وارد شود، به معنای اعلام زلزله‌ای در منطقه خواهد بود.

او همچنین گفت: هرکسی تصمیم بگیرد سنوار را هدف قرار دهد، فصلی فاجعه بار در تاریخ رژیم [صهیونیستی]رقم زده و مرتکب حماقتی شده است که بهای آن را با خون خواهد پرداخت.

وی گفت: هرگونه آسیبی به سنوار به آنچنان پاسخ بی سابقه‌ای منجر خواهد شد که جنگ «سیف القدس» در برابر آنچه که دشمن شاهد آن خواهد بود، رخدادی عادی جلوه کند.

ساعاتی پیش شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع خود در فلسطین اشغالی اعلام کرد اخیرا تماس‌هایی میان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و میانجی‌ها برای توقف حملات (صهیونیستها) به مسجد الاقصی صورت گرفته است.

این منابع گفتند: جنبش حماس از اشغالگران صهیونیست خواسته است تا از تهاجم و حملات به مسجد الاقصی صرف نظر کنند و اوضاع را به حالتی که در سال ۲۰۰۰ بوده است، بازگردانند. منابع خبری همچنین به المیادین گفتند: اگر دشمن صهیونیست بخواهد تهدیدات خود را اجرایی کند مقاومت شهر‌های مرکزی فلسطین اشغالی را به آتش خواهد کشید.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به تهدید صهیونیست‌ها به ترور خود گفته است: زندگی ما روال طبیعی خود را طی می‌کند و از کسی حساب نمی‌بریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار