گردانهای القسام: مسجدالاقصی و قدس خط قرمز ماست

گردانهای عزالدین القسام بار دیگر بر خط قرمز خود در خصوص مسجدالاقصی و شهر قدس تأکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، گردانهای عز الدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس بار دیگر بر خط قرمزی مسجدالاقصی و شهر قدس تأکید کرد.

گردانهای عزالدین القسام اعلام کرد: گفته ایم و (بار دیگر) تأکید می کنیم قدس و اقصی خط قرمز هستند و به اشغالگران اجازه نمی دهیم از این خط عبور کرده و یا با مقدسات ما بازی کنند.

این گروه در ادامه افزود: به طور مشخص به دشمن می گوییم در صورتی که شما باز گردید، ما نیز باز خواهیم گشت و در صورتی که (اقدامات خود را) فزونی بخشید، ما نیز چنین خواهیم کرد. دستان ما روی ماشه است و جنگ ما دارای فصولی است که هنوز نوشته نشده است.

گردانهای عز الدین القسام در ادامه اعلام کرد: ما به وعده هایمان آن زمانی که گفتیم، اگر باز گردید، ما نیز بار خواهیم گشت، وفا کردیم و معادله موشک در برابر موشک و خون در برابر خون این را ثابت کرد.

این گروه همچنین اعلام کرد: منطق عربده کشی را تنها باید با پایداری و ثبات روبرو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش رسول الله ص حضرت محمد مصطفی ص را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم". لبیک یا رسول الله ص
اگر کوچکترین بی حرمتی به مسجد الاقصی مقدس و نورانی و مطهر و شریف قبله گاه اول مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص شود به والله قسم به والله قسم به والله قسم 25 سالتون را مجاهدین فی سبیل الله جبهه های مقاومت سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص می کنند 25 روز و 25 ساعت و همه شما کثافتان کافر صهیونیستی را برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت خواهند ریخت اربابانتان هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند تمامی منطقه و تمامی جهانتان را به آتش و خون و ابدان شیطان صفتتان را به آتش می کشند امت واحده رسوالله ص .
حیدروار یکبار برای همیشه در طول تاریخ بشریت خیبر کنشان کنید .
افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار