به زودی؛

آسفالت ۲۱۱ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی

رئیس توسعه راه‌های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: به زودی، ۲۱۱ کیلومتر از محور‌های روستایی استان آسفالت می‌شود.

جعفر صادقی پور گفت: در ادامه آسفالت محور‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان، ۴۱ محور روستایی در شهرستان‌های مختلف استان به طول ۲۱۱ کیلومتر در شرف آسفالت است که با برنامه ریزی‌های انجام گرفته شده و به محض تحویل قیر مورد نیاز تا پایان تیرماه سال جاری آسفالت خواهند شد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی محور‌های تکیه و اردوشاهی در شهرستان ارومیه، ذمه و آلکاباد در اشنویه، قیزقاپان در پیرانشهر، آسمان بولاغی، بدرلو، چهارطاق، عرب شاه و شریف کندی در تکاب، شیخ سیلو در چالدران، پسک و بدلان در خوی و محور طاهر آباد و شوریک در شهرستان چایپاره را از جمله محور‌های روستایی آماده شده برای آسفالت نام برد.

صادقی پور میانگین استانی برخورداری خانوار روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از راه آسفالته را نزدیک ۸۹ درصد ذکر کرد و گفت: تلاش جهادی آسفالت روستا‌های ۲۰ خانوار استان با جدیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا شاهد بهره مندی تمام خانوار این روستا‌ها از راه مناسب آسفالته باشیم که بی شک تاثیر زیادی در مراودات و توسعه اجتماعی و اقتصادی آن‌ها دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.