در خیانتی دیگر به مسلمانان

اردوغان سالروز اشغالگری صهیونیست‌ها را تبریک گفت

رئیس جمهور ترکیه سالروز اشغالگری صهیونیست‌ها را به رئیس رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی سالروز به اصطلاح «استقلال رژیم صهیونیستی» و آغاز اشغالگری این رژیم را تبریک گفت.

اردوغان در این تماس برای شهرک نشینان صهیونیست، شادی و آرامش را آرزومند شد و اسحاق هرتزوگ نیز در مقابل عید فطر را به مسلمانان ترکیه تبریک گفت.

در بیانیه‌ دفتر رئیس رژیم صهیونیستی آمده است که دو طرف در این تماس تلفنی درباره اهمیت گفتگو‌های باز و مستمر به منظور برقراری ثبات در منطقه به ویژه در این برهه کنونی به بحث و گفتگو پرداختند. همچنین رئیس رژیم صهیونیستی از همتای ترک خود بخاطر این تماس تشکر و بر تقویت همکاری‌ها بین تل آویو و آنکارا تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه روابط خود را با رژیم صهیونیستی علنی اعلام و عملیات‌های جهادی و استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده است. در آخرین اظهارات خود از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی تمجید و ابراز امیدواری کرد که روابط آنکارا با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وضعی خیلی بهتر از وضع کنونی برسد. او همچنین مدعی شد که ناآرامی‌هایی که برخی گروه‌ها در مسجد الاقصی در طول ماه رمضان به وجود آوردند او را به شدت ناراحت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
جهان اسلام بخصوص مردم مسلمان ترکیه نسبت به این گستاخی دولت ترکیه نگران امنیت شعائر اسلام باشند که همانطوری که آتاترک اسلام ستیزی گردد این ه نزدیک شهر چندان مسلمان ترکیه قتل عام خواهدکرداین دولت توان خود را بهمراه صهیونیست جهانی برای لشگر ‌کشی علیه مسلمانان در خاورمیانه تدارک می‌بیند همانطورکه برای نابودی سوریه.عراق با آمریکا با داعش همکاریمینماید
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۱۷:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنت به تو اردوغان انشالله عمر سیاسی شما به زودی پایان پذیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
این بدبخت فکر میکنه با دوستی با اسقاطیل میتونه به حیاط سیاسی خودش در ترکیه ادامه بده..غافل از اینکه یه روزی همین رژیم صهیونیستی به سراغ کشور او هم میاد . اینه از اسلام فقط نماز و روز و...یاد گرفتن...اگر انسان آزادی باشه می فهمی که این رژیم قاتل هزاران زن و کودک مظلوم است.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنام خداوند جان و خرد :
اردوغان همچون بن سلمان و دیگر کشورهای عربی که با صهیونیستها روابط عادی سازی را دنبال می کنند همگیشون خائنین به دین اسلام و قرآن کریم مقدس و مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هستند اگر اینها قرآن کریم مقدس را فقط یک بار نه بیشتر عاقلانه و متفکرانه و خردمندانه و عادلانه و بصیرانه و خداپسندانه خوانده بودند در طول زندگیشان به این درک شعور معرفت الهی رسیده بودند که خداوند جل جلاله فرموده شما مسلمین برادران یکدیگر محسوب می شوید یعنی حق برادری بر گردن همدیگر دارید و باید این حق الهی را بجا آورید و نباید به برادران دینیتان خیانت کنید و پشت به برادران دینیتا کنید نباید برادران دینیتان را که مردم مسلمین فلسطینی و یمنیهای مظلوم هستند تنهاشون گذارید و بهشون پشت کنید و با دشمنانشون دست دوستی بدهید نباید به برادران دینیتان در سر تا سر جهان اسلام پشت کنید و بهشون خیانت کنید شما خائنین به قرآن کریم و اسلام و مسلمین بی هیچ شکی از گنهکاران درگاه خداوند جل جلاله محسوب می شوید چرا که به فرمان خداوند جل جلاله در قرآن کریم عمل نکردید و به برادران دینیتان خیانت و پشت کردید و باید مجریان قانون قضائیه جهان اسلام ناب محمدی ص با شمشیر عدالت گستر اسلام ناب محمدی ص شما مجرمین خائنین را بگیرند و سر از گردنهای خبیثتان بی افکنند تا درس عبرتی شود برای دیگران تا با دشمنان دین اسلام و قرآن کریم و مسلمانان جهان اسلام دوستی نکنید و به برادران دینیتان پشت نکنید و خیانت نکنید اردوعان ملعون و دارو دسته حزب جناح ملعون مافیایش و جمیع کشورهای اسلامی که با صهیونیستها و آمریکایها غربیهای متجاوزین ضد حقوق بشر مسلمین دست دوستی و همکاری داده اند به زودی زود توسط امت واحده رسول الله ص امت واحده حزب الله فروپاشی می شوند و به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین اندخت خواهند شدبرای همیشه طول تاریخ بشریت و یک حکومت فرا گیر مرد مشمول اسلامی عدالت گستر مردمی متحد با اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص در ترکیه تشکیل خواهد شد و دست پایی صهیونیستها و آمریکایها و انگلیسیها و غربیهای غارتگران خبیث از سر تا سر جهان اسلام قطع خواهد شد و فقط روابط تعاملات تجاری سازنده با جهان غرب خواهند داشت به منفعت اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص . ولا غیر . با آل علی ع هر که در افتاد ور افتاد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . حالا برو دو تا روشن شید . والسلام و صلوات التماس دعا والتماس تفکر خردمندانه و عادلانه مردمی خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر منافق
ظاهراً مسلمان ولی در کنارش همراه با طاغوت زمان و همدست و پشتیبان کشته شدن مسلمانان غزه و یمن و ...
Germany
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
نان به نرخ روز خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
خخخخخ...
تبلیغ برای بهترین "باد نما" هواشناسی در دنیا...

(بدون شرح)
آخرین اخبار