حماس: عملیات آرییل آغاز مرحله جدیدی از مقاومت علیه اشغال است

حماس اعلام کرد که انجام عملیات سلفیت توسط گردان‌های القسام آغاز مرحله جدیدی از مقاومت علیه اشغالگران است.

به دنبال بیانیه گردان‌های عزالدین قسام مبنی بر به عهده گرفتن مسئولیت عملیات آرییل، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس تاکید کرد که انجام عملیات قهرمانانه سلفیت در آرییل، توسط گردان‌های القسام آغاز مرحله جدیدی از مقاومت علیه اشغال کرانه باختری است و گردان‌های القسام با اعلام اجرای عملیات سلفیت، آمادگی خود را برای حفاظت از مسجدالاقصی و خنثی کردن دسیسه‌های دشمن برای تجزیه و اشغال آن اعلام کردند.

القانوع در ادامه با هشدار به صهیونیست‌ها افزود: «در صورتی که رژیم صهیونیستی مرتکب هرگونه حماقت و تجاوز به مسجد الاقصی یا مردم فلسطین شود، گلوله‌های آتش و سلاح‌های گردان القسام اشغالگران صهیونیستی را در همه میدان‌های نبرد خواهد سوزاند.»

روز گذشته گردان‌های القسام، شاخه سیاسی حماس مسئولیت کامل عملیات سلفیت در ارییل را به عهده گرفت و اعلام کرد که این عملیات پاسخی تجاوز صهیونیست‌ها به قدس اشغالی بود و بخشی از سلسله پاسخ‌ها به هتک حرمت مسجدالاقصی است.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که بامداد روز شنبه یک سرباز امنیتی شهرک «آرییل» به ضرب گلوله ۲ فلسطینی مسلح به هلاکت رسید. به گزارش رسانه‌های محلی، این حادثه امنیتی پایان نیافته و نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درپی عاملان این حادثه هستند.عملیات شهرک ارییل چهارمین عملیات ضد صهیونیستی در ۴۰ روز اخیر محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار