ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه رمضان تغییر نمی‌کند

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه مبارک رمضان تغییری نخواهد داشت.

 شهروندان عزیز تهرانی مطلع باشند که *ساعات آغاز و پایان* طرح ترافیک پس از ماه مبارک رمضان نیز طبق *زمانبندی *فعلی*،  اجرا می‌شود.

بر اساس اعلام این معاونت، ساعت آغاز اجرای هر دو طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا مانند ماه گذشته ۶:۳۰ دقیقه صبح و ساعت پایان آن ۱۷ خواهد بود.

ساکنین محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا کرونا جم نشده نباید ترافیک و تجمع درست کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام تو را به خدا فکر ساکنین داخل طرح باشید حد اقل یک خروج مثل پارسال ساعت ۱۴/۳۰ برقرار کنید چرا نمیخواهید قبول کنید این بی عدالتی را آقایایان مسئول در حق ما اجحاف میکنید عملا ما را زندانی کردید خودتان هم شرایط ما را دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خداییش تا ساعت 19 خیلی زیاده. بابا خیابان که فقط برای پولدارا نیست. ما هم باید بتوانیم استفاده کنیم. متأسفانه ما را فقط در زمان تشویق به حضور در رأی دادن و راهپیمایی ها می بینند. اداره ساعت 4 تعطیل میشه. حالا تا 5 براش خیابان را خلوت نگهدارید. دیگه چرا تا 7. بقیه مگه آدم نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۷:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اتفاقاخیلی هم بده بجای اینکه یه طرح سالم درتهران راه بندازین بیشتربه مملکت ضربه وارد میکنیدمصرف بنزین بالا آلودی زیاد وو شمالطف کنید بفرماییدساعت ۳همه ازطرح خارج شوند وکسی بعدازساعت ۳حق ورودبه طرح رونداشته باشن بنظربنده این طرح بسیارهم مفیدخواهدشد
آخرین اخبار