محکومیت ۲۸ میلیاردی برای مالک خودرو قاچاق در یزد

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت ۲۸ میلیاردی خودور لکسوس قاچاق در یزد خبر داد.

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: مأمورین نیروی انتظامی گلوگاه شهید مدنی در حین کنترل از خودرو‌های عبوری، با متوقف کردن یک دستگاه خودروی لکسوس که با پلاک خودروی دیگر در حال تردد بود اقدام به بررسی مدارک مربوط به خودرو کردند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که تردد این خودرو غیر قانونی بوده و مالک این خودور بدون اخذ مجوز قانونی و پرداخت عوارض مربوطه اقدام به خروج خودرو از منطقه گمرکی نموده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای مالک خودرو و ارسال به تعزیرات حکومتی، گفت: شعبه رسیدگی کننده به پرونده پس از بازجویی و بررسی و انجام تحقیقات و استعلامات قانونی تخلف مالک خودرو در ارتکاب قاچاق و تردد غیر مجاز خودرو در کشور را احراز نمود.

به گفته مهاجریان مقدم: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم بر محکومیت ضبط خودرو به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی ۲۸ میلیارد ریال صادر نمود.

او گفت: با اعتراض متهم نسبت به رأی و مطرح شدن پرونده در شعبه تجدید نظر، حکم صادره در این مرجع تأیید و پرونده در مرحله اجرای حکم قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار