نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دشمن بدنبال هویت زدایی و آرمان زدایی اسلامی در بین دانشگاهیان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حمایت از مردم فلسطین وظیفه شرعی و دینی همه مسلمانان است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۹ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی شهر برگزار شد، بااشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام راحل به روز قدس، گفت: امام راحل با این نامگذاری خواست تا مسئله فلسطین هرگز فراموش نشود و همه مسلمانان به فکر آزادی مردم مظلوم فلسطین باشد.  

حجت الاسلام قریشی می گوید: حمایت از مظلوم در دین اسلام تاکید شده و حمایت و دفاع از مردم مظلوم وظیفه دینی و شرعی ماست.  

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است، ضمن قدردان زحمات کارگران گفت: عرصه تولید با دست کارگران کوشا و زحمتکش در حرکت است لذا کار فرمایان و دولت باید حقوق این قشر رسیدگی کنند تا حقوقشان ضایع نشود.

حجت الاسلام قریشی گفت: کارگران باید اطمینان شغلی داشته باشند لذا باید تلاش شود امنیت شغلی برای کارگران ایجاد شده و حقوق‌های آن‌ها بدون تاخیر و به موقع پرداخت شود.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات رهبری در بین دانشگاهیان گفت: هویت زدایی و آرمان زدایی نقشه دشمن است تا ایدئولوژی غرب و هویت غربی را در بین دانشگاهیان جایگزین ایدئولوژی اسلامی و انقلابی کنند.  

امام جمعه ارومیه گفت: هدف دشمن از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است لذا مسئولین دانشگاهی باید با برنامه ریزی دانشگاه را به سمتی سوق دهند تا خواسته دشمن برای از بین هویت اسلامی محقق نشود. نباید اجازه داد دانشجویانی بدون آرمان و ایدئولوژی از دانشگاه فارغ التحصیل شوند.  

حجت الاسلام قریشی با اشاره به زکات فطره بر ضرورت پرداخت این زکات گفت: امسال میزان زکات فطره برای هر فرد ۴۰ هزار تومان مشخص شده است که بهترین و مطمئن‌ترین محل برای پرداخت این زکات صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی است.  

حجت الاسلام قریشی دنیا را بهترین فرصت برای جمع آوری توشه آخرت دانست و گفت: انسان اگر نسبت به عبادت در دنیا، استفاده از فرصت‌هایی همچون رمضان و شب‌های قدر غفلت و اهمال کند در آخرت حسرت این فرصت را خواهد خورد.  

نماینده ولی فقیه در استان بابیان اینکه انسان نباید در غفلت زندگی کند، گفت: خداوند انسان را عبث و بیهوده نیافریده است و به حال خود رها نکرده بلکه کوچکترین عمل انسان حساب و کتاب می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.