دعوت از سرمایه‌گذاران برای شرکت در استارت‌آپ قرآنی

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توجه به ایده‌ها و ظرفیت خود، در استارت‌آپ قرآنی شرکت کنند.

دبیر اجرایی استارت‌آپ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: رویداد کارآفرینی اسلامی قرآنی یک رویداد سه‌روزه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود که بعد از ۳ روز، شرکت‌کنندگان با فرایند ایجاد کسب‌وکار استارتاپی یا همان کارآفرینی اسلامی_ قرآنی از ۰ تا ۱۰۰ آشنا شدند.

به گفته‌ حسین‌پور کسانی که در این رویداد شرکت کرده‌اند از قبل ثبت‌نام خود را از طریق سایت انجام داده‌اند و با توجه به استاندارد بودن رویداد امکان تمدید وجود ندارد. 

دبیر اجرایی رویداد استارت‌آپ نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌گوید: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند روی تیم‌ها ایده‌ها و افرادی که احساس می‌کنند ظرفیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند، فکر کنند. گردشگری اسلامی، طب و سلامت اسلامی، بازار‌های مالی اسلامی، بازی اسلامی و معرفت‌افزایی از جمله ایده‌هاست.

رویداد استارتاپی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با ۱۱۴ استارت‌آپ و ۷۰ شرکت‌کننده در قالب ۱۱ تیم از پنجم تا هفتم اردیبهشت به کار خود پایان داد. 

گفتنی است در پایان سه تیم برتر معرفی خواهد شد که که ۱۵ میلیون تومان هدیه نقدی می‌گیرند و ورودشان به مراکز رشد و شتاب‌دهی دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی تسهیل می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار