هرکس بتواند محصولات فرهنگی با محتوا تولید کند پیروز است

استاندار زنجان گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ و تولید محتوای غنی برای تأثیر گذاری در جامعه سخت، اما اثر گذار است.

افشارچی گفت: تمرکز در اجرای برنامه‌های اجتماعی باید در اولویت  باشد و با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان زنجان موجود است از طریق هم افزایی اداره کل امور اجتماعی استانداری و دستگاه‌های متولی بتوان خروجی با کیفیتی از اجرای برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها به دست آید.

او با بیان اینکه به برخی از مسائل فرهنگی و اجتماعی باید از راه عقل پاسخ داد،گفت: برای مسائلی چون حجاب که امنیت روانی جامعه را به دنبال دارد نمی‌توان با تبلیغات سطحی به نتیجه رسید و باید بر اساس معیار‌های عقلی محتوای فرهنگی غنی تولید کرد.

استاندر زنجان با بیان مثالی درباره برنامه‌های انیمیشن صداوسیما که به سوالات شرعی با زبان و بیان ساده پاسخ می‌دهد و بسیار هم تاثیر گذار است ،گفت: هر کسی بتواند محصولات فرهنگی قابلی تولید کند پیروز است و با انجام کار‌های سخت در حوزه فرهنگی می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

به گفته استاندار زتجان،پیشنهاد می شود در نقاطی از شهر که مسائل اجتماعی و فرهنگی کمتر مشهود است بر اساس نوع ناهنجاری اقداماتی بشود که ناهنجاری را به هنجار تبدیل کرد .

او گفت: نباید اجازه داد نوجوانان و جوانان ما تحت تاثیر سبک زندگی غربی قرار گیرند و وظیفه متولیان فرهنگ امروز متفاوت با چند سال قبل است و باید بر اساس نیاز جامعه هدف، برای آن‌ها برنامه داشت.

برچسب ها: استاندار زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.