شلیک راکت از لبنان به سرزمین‌های اشغالی فلسطین

منابع عبری از شنیدن صدای انفجار درپی شلیک یک فروند «موشک گراد» از جنوب لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی از شنیده شدن صدای ۲ انفجار قوی در این منطقه در نزدیکی مرز‌های لبنان خبر می‌دهند.

القدس الاخباریه به نقل از منابع عبری گزارش داد صدای انفجار در مرز فلسطین اشغالی و لبنان شنیده شده است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده در حال گشت‌زنی در منطقه هستند.

علی شعیب، خبرنگار میدانی المنار لبنان از شلیک ۲ راکت از جنوب لبنان خبر داده است. برخی از منابع خبری گزارش دادند، منطقه نهاریا و شلومی هدف موشک‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری شهاب نیز به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی نوشت، عصر امروز یک فروند موشک از لبنان شلیک شد و در محوطه‌ای باز نزدیک شهرک شلومی منفجر شد و خسارت جانی و مالی نداشته است.

القدس الاخباریه به نقل از خبرنگار شبکه خبرگزاری صهیونیستی «کان» نوشت، ارتش اشغالگر در حال بررسی احتمال اصابت راکت از لبنان به سرزمین‌های اشغالی بدون آن‌که  آژیرهای خطر فعال شوند، است.

خبرنگار «الجدید» به نقل از منابع امنیتی و شاهدان عینی گزارش داد، یک فروند «موشک گراد» از منطقه «رأس العین - القلیله» در جنوب «صور» به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک شد.

خبرنگار وب سایت عبری والا گفته است: «ارتش باید به چندین سوال پاسخ دهد؛ چرا گنبد آهنین کار نکرد؟ چرا آژیر‌ها کار نکردند؟ و چرا ما تمام این مدت منتظر ماندیم تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است؟»

به گزارش القدس الاخباریه ارتش اشغالگر سقوط یک موشک در شمال فلسطین اشغالی را بدون فعال شدن آژیر‌های هشدار تأیید کرده است.

خبرنگار کانال خبری ۲۰ رژیم صهیونیستی نوشت: «دشمنان ما متوجه ضعف ما در جنوب می‌شوند و به همین دلیل از همان ناحیه نیز به سمت ما موشک شلیک می‌کنند.»

پاسخ ارتش صهیونیستی مبنی بر گلوله بمباران جنوب لبنان

به گزارش خبرنگار المیادین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه بین «مجدال زون» و «زبقین» در جنوب لبنان را با چندین گلوله بمباران کرد.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد ارتش صهیونیستی ۶ گلوله به سمت محل پرتاب ۲ موشک از جنوب لبنان شلیک کرده است.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: در واکنش به شلیک موشک از لبنان در شب گذشته‏، نیرو‌های توپخانه مناطقی در جنوب لبنان و منطقه‌ای که موشک از آن شلیک شده بود با ده‌ها گلوله توپ‏‏ هدف قرار دادند. یک زیرساخت نیز هدف قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند بیش از ۴۵ راکت به سمت برخی اهداف در جنوب لبنان شلیک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار