پیام الکاظمی به داعش: هیچ گزینه‌ای جز مرگ ندارید

نخست‌وزیر عراق خطاب به گروه تروریستی داعش گفت همانطور که سرکرده‌های پیشین‌تان را نابود کردیم، سرکرده جدیدتان را هم از میان خواهیم برداشت.

مصطفی الکاظمی در جریان نظارت بر مرحله دوم عملیات «اراده سخت» در غرب الانبار و دیدار با رهبران عملیات و دستگاه‌های امنیتی عراق گفت: من از شما رهبران، افسران و قهرمانان در نیرو‌های امنیتی قدردانی می‌کنم که به وظایف ملی، انسانی و اخلاقی خود در قبال حمایت از عراق و شهروندان عراقی عمل می‌کنید.

به گزارش الفرات نیوز، نخست وزیر عراق بر لزوم پایبندی به اوامر نظامی و دستورات صادره از سوی فرماندهی تأکید کرد و گفت: من به داعشی‌ها می‌گویم شما ما را در تمام زمینه‌های نظامی و امنیتی آزمایش کردید. ما امروز پیروزی پشت پیروزی به دست می‌آوریم و شما شکست پشت شکست. هیچ گزینه‌ای در مقابلتان جز مرگ نیست و جز با نابودی‌تان آرام نخواهیم شد.

الکاظمی نیرو‌های امنیتی در وزارت دفاع و کشور، مبارزه با تروریسم و الحشد الشعبی را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما حامیان ما هستید. شما کسانی هستید که از شرافت وطن و سرزمین آن حمایت می‌کنید. شما تاریخ را می‌نویسید و شر تروریسم را از عراق و جهان دور می‌کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر مردش بودی . نیازی به این تهدیدها نداری خودت از انها نباشی مردم عراق نخواهند گذاشت داعش بر انها حاکم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

الکاظمی اخراج است ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
نزدیک انتخابات عراق شده است ؟
-
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
پیامی که الکاظمی به داعش داده در حد او نیست بلکه در حد مجاهدینی مثل سردار سلیمانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
کمک لجستیکی و فداکاری نیروهای بسیج مردمی عراق نبود الان چیزی جای عراق نمی گذاشت دانش...ارتش عراق که تربیت شده آمریکا است همان روز اول موصل و دیگر مناطق رو تحویل داعش داد و فرار کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
الکاظمی. توهم زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
البته تسلیم هم هست ولی به شرطی که قبل از جنایت کردن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق (خطاب به گروه تروریستی داعش گفت همانطور که سرکرده‌های پیشین‌تان را نابود کردیم، سرکرده جدیدتان را هم از میان خواهیم برداشت) جلل خالق . پس شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس کجای ماجرا بودند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مشکل اصلی در حضور داعش تر کیه است ترکیه یک کشور خائن بیشتر نیست البته نه ملتش بلکه اردوغان پست باید کشورهای سوریه و عراق با هم متحد و ترکیه را حسابی سر جایش بنشانند و به غلت کردن بیندازند.ترکیه باید مزه ناامنی را خوب بفهمد تا به کشورهای همسایه خیانت نکند.
آخرین اخبار