حمله هکرهای عراقی به فرودگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی

رسانه های خبری از حمله دوباره هکرهای عراقی به پایگاه های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد یک گروه هکری عراقی از حمله به پایگاه‌ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی خبر داد.

بنابر اعلام این شبکه، این حمله سایبری پایگاه‌ها و سرور‌های فرودگاه بن گوریون را هدف قرار داده است.

همچنین کانال خبری صابرین نیوز اعلام کرد حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سايت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

بر پایه این گزارشها، حمله سایبری به وب سایت فرودگاه های رژیم صهیونیستی، سبب از دسترس خارج شدن آن شده است.سازمان هوانوردی رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر اعلام کرد که وب‌سایت این سازمان هدف حمله سایبری قرار گرفته است. 

رسانه ها مدعی شدند یک گروه عراقی وفادار به ایران حمله سایبری به وب‌سایت‌های سازمان هوانوردی، سازمان پخش رسمی و کانال ۹ رژیم صهیونیستی را انجام داده است.

حمله دوباره به پایگاه های رژیم صهیونیستی و سرورهای فرودگاه بن گوریون در حالی صورت گرفته است که شب گذشته نیز منابع عبری زبان اعلام کردند پایگاه‌های خبری و سرورهای رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفتند.

شب گذشته رسانه های خبری اعلام کردند گروهی با نام «الطاهره» پایگاه‌ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داده است. به گزارش برخی منابع اسرائیلی، این حملات از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عراق و هکر!!!!؟؟؟؟
آخرین اخبار