پیکر پاک شهید ناصر حلفی پس از ۳۴ سال شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر سرباز شهید ناصر حلفی از شهدای جاویدالاثر شهرستان دشت آزادگان پس از ۳۴ سال شناسایی شد.

پیکر پاک و مطهر سرباز شهید ناصر حلفی از شهدای جاویدالاثر روستای حلاف حسن مسیر الله‌اکبر شهر سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان پس از ۳۴ سال شناسایی شد و به وطن بازگشت.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور یافت که در سال پایانی جنگ شهد شیرین شهادت را نوشید و به آسمان پرکشید.

پس از شهادت پیکر پاک و مطهر سرباز شهید ناصر حلفی در خاک جبهه ماند و جاویدالاثر شد که حالا بعد از ۳۴ سال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح تفحص و شناسایی شد.

سرباز شهید ناصر حلفی در تاریخ یکم خرداد ماه سال ۱۳۴۶ در روستای حلاف حسن مسیر الله‌اکبر شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان چشم به جهان گشود.

او به همراه جمع دیگری از جوانان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خدمت اعزام شد که در لشکر ۷، ولی عصر (عج) استان خوزستان مشغول گذراندن سربازی خود بود.

به دلیل اینکه دوران سربازی این جوان خوزستانی با دفاع مقدس همزمان بود از سوی توپخانه لشکر ۷، ولی عصر (عج) استان خوزستان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد تا به عنوان دیده‌بان خدمت کند.

ناصر حلفی  در چهارم تیر ماه سال ۱۳۶۷ در سن ۲۱ سالگی در جزیره مجنون مدال شهادت را به گردن آویخت و در زمره شهدای جاویدالاثر استان خوزستان قرار گرفت که پیکر پاکش پس از چند دهه غربت تفحص شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.