خاکسپاری شهید مدافع امنیت هادی کنعانی

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید نظم و امنیت سرهنگ هادی کنعانی در شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیکر مطهر شهید نظم و امنیت سرهنگ هادی کنعانی امروز در مصلی نماز جمعه شهرستان کارون تشییع و سپس مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای شهرستان اهواز برگزار شد.

شهید نیروی انتظامی هادی کنعانی روز جمعه (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰) در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیشب مراسم وداع با این شهید با رعایت اصول بهداشتی و حضور مردم قدرشناس در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی فرهنگیان اهواز برگزار شد.

خاکسپاری شهید مدافع امنیت هادی کنعانی

سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع نظم و امنیت گفت: شهید کنعانی فرزند رشید عشایر عرب استان خوزستان الگوی اخلاق و ولایتمداری بود که در راه حفظ امنیت مردم جان خود را فدا کرد.

او افزود: شهید کنعانی اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست چرا که نیروی انتظامی از مرز تا مرکز شهدای زیادی را برای امنیت مردم تقدیم کرده است و روز به روز اراده و انگیزه نیروی انتظامی برای برخورد با مخلان نظم و امنیت و اشرار بیشتر شده و دیگر هیچ حاشیه امنی برای آن‌ها در استان وجود ندارد.

سردار صالحی با بیان اینکه تاکنون در خوزستان ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت و دفاع از جان و مال مردم جان خود را فدا کرده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با مخلان نظم و امنیت و اشرار با قاطعیت برخورد خواهد شد تا آرامش و آسایش را به مردم استان خوزستان هدیه کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.