کلنگ احداث پایگاه امداد جاده ای روستای رباط به زمین زده شد

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:کلنگ احداث پایگاه امداد جاده ای روستای رباط به زمین زده شد.

به منظور امداد رسانی به مصدومین جاده حادثه ساز شهربابک به رباط، پایگاه امداد جاده‌ای امام رضا (ع) روستا رباط با حضور مدیر کل جمعیت هلال احمر استان، امام جمعه و فرماندار شهربابک کلنگ زنی شد.

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پایگاه گفت: با وجود بالا بودن آمار تصادفات در محور شهربابک هرات و مشکلات فنی این محور احداث پایگاه امداد جاده‌ای در این مسیر بسیار ضروری بود و این وظیفه ذاتی ماست که جان یک انسان را نجات دهیم و خوشبختانه امروز این امر محقق شد.

رضا فلاح می‌گوید: در این محور که سه استان کرمان، فارس و یزد را به هم متصل می‌کند و محور پرترددی است.

به گفته فلاح متاسفانه آمار تصادفات و فوتی‌های این محور بسیار بالاست به طوری که در دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ حادثه در این مسیر رخ داده که ۲۵۷ نفر مصدوم و ۲۴ فوتی داشته است.

قاسم شمسی فرماندار شهربابک هم در ادامه گفت: برای ساخت این پایگاه ۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است که توسط خیران تامین می‌شود و در حال حاضر ۶۰۰ میلیون تومان آن تامین شده است.

او با بیان اینکه زیر بنای این پایگاه ۲۰۵ متر مربع است، می‌گوید: طبق برنامه پیش بینی شده پایگاه امداد جاده‌ای روستای رباط تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

شمسی در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل آسفالت باند جدید محور شهربابک هرات به کار گرفته ایم که انشالله به یاری خدا در سال ۱۴۰۱ شاهد اتمام این محور باشیم.

برچسب ها: هلال احمر ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.