ورود تخصصی به حوادث اولویت هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: معاونت های امور جوانان، امدادونجات و آموزش و پژوهش سه ضلع مثلث جذب و تربیت نیروی داوطلب به شمار می آیند.

رضا فلاح در اولین جلسه نشست هم اندیشی با روسای شعب و دفاتر نمایندگی در سال جدید با اشاره به اهمیت جذب و آموزش عضو جوان و داوطلب گفت: ورود تخصصی به حوادث از اولویت های بسیار مهم در جمعیت هلال احمر است.

او  می گوید: تمام تلاش حوزه معاونت امور جوانان و آموزش منتهی به تربیت عضو جوان در حوزه تخصصی امداد ونجات و پرورش امدادگر برای حوزه امدادونجات است.

فلاح با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر کرمان در ستاد بحران استان جایگاه خاصی دارد، گفت: با نگاه تخصصی امدادونجات حوادث را پوشش می دهیم.

مدیرعامل هلال احمر استان می گوید: در شرایط محدودیت های مالی و تحریم ها جمعیت هلال احمر به خوبی پاسخگوی حوادث بوده است.

فلاح با تاکید بر بروز رسانی محتوای علمی و آموزشی امدادگران می گوید: خانه های هلال با هدف آموزش مردم و تیم سازی امدادی در مناطق روستایی راه اندازی شدند.

او خانه های هلال را محل جذب و آموزش روستاییان عنوان کرد و گفت: این مراکز بازوی جمعیت هلال احمر در حوادث در مناطق دوردست و حاشیه شهرها محسوب می شوند.

فلاح گفت: بهره گیری از همراهی و حمایت های مالی کارخانجات و بنگاه های اقتصادی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است.

او  گفت: به برگزاری مانورهای آموزشی با هدف تمرین تخصصی برای نیروهای امدادی در زمان پوشش حوادث بزرگ تاکید کرد.

برچسب ها: هلال احمر ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار