خدمات رسانی به کودکان سرطانی در اردبیل به شکل مناسب انجام می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: خدمات رسانی به کودکان سرطانی توسط موسسه حمایت از بیماران سرطانی در اردبیل به شکل مناسب انجام می‌شود.

سید محمد اعتماد گفت: خدمات رسانی به کودکان سرطانی توسط موسسه حمایت از بیماران سرطانی به شکل مناسب انجام می‌شود تا این کودکان و خانواده هایشان دغدغه‌ای از لحاظ هزینه درمان و خدمات نداشته باشند.

فرماندار اردبیل در دیدار با کودکان سرطانی و قدردانی از خیرین گفت: همت و تلاش و حمایت موسسه حمایت از کودکان سرطانی و خیران این مرکز قابل تقدیر و قدردانی است که اقدام خیرخواهانه آن‌ها بسیار ارزشمند بوده و اجر معنوی و اخروی زیادی دارد.

اعتماد در مرکز خدمات دهی موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی شمیم مهر نیز حضور یافت و ضمن قدردانی از خیران و پزشکان این مجموعه تلاش و همت این عزیزان را ستود.

او همچنین در جلسه با مسئولان ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: اقدامات فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قابل تحسین و قدردانی است.

فرماندار اردبیل می‌گوید: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نقش ارزنده‌ای در بازسازی عتبات عالیات با مشارکت‌های خیرین و مردم داشته است و از تمام ظرفیت‌ها برای این امر مهم فرهنگی و معنوی در شهرستان استفاده می‌شود.

اعتماد گفت: یکی از اقدامات مهم فرهنگی در شهرستان اردبیل را مشارکت مردم این شهرستان در بازسازی عتبات و عالیات و حرمین شریف است که با برنامه ریزی انجام شده و حس معنوی مردم اردبیل این مشارکت‌ها بیشتر می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.