توزیع بیش از ۳۰۰ بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل

مدیرعامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل گفت: بیش از ۳۰۰ بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل توسط این موسسه با حمایت خیرین توزیع شده است.

سمیه محمدعلیزاده، مدیرعامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های معشیتی در بین گروه‌های هدف موسسه ندای ماندگار مبنای کار قرار گرفت و بیش از ۳۰۰ بسته مواد غذایی توسط این موسسه توزیع شد.

او از توزیع غذای گرم بین نیازمندان خبر داد و افزود: موسسه ندای ماندگار با هدف حمایت از بیماران صعب العلاج و کودکان سرطانی و ایتام و معلولان راه اندازی شده است و در این زمینه با حمایت خیرین پیشگام شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل بیان کرد: در ماه مبارک رمضان هزینه دارو و عمل جراحی بیماران سرطانی و صعب العلاج اولویت کار موسسه بود و تاکنون ۱۵۰ بیمار سرطانی و زمین گیر تحت حمایت موسسه بوده و خدمات ارایه می‌شود.

محمدعلیزاده افزود: همچنین در زمینه حامی یابی ایتام هم موسسه پیشقدم بوده و تاکنون ۱۰ یتیم را تحت پوشش قرار داده است.

او گفت: از خیرین استان اردبیل درخواست داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به موسسه ندای ماندگار ارائه دهند تا این موسسه ماندگارتر شود.

مدیر عامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل خواستار حمایت همه جانبه مسئولان استان از موسسه ندای ماندگار برای پیشبرد اهداف موسسه در حمایت از نیازمندان و گروه‌های هدف شد.

محمدعلیزاده گفت: اهالی مومن و خیر استان اردبیل کمک‌های فطریه خود را به صورت نقدی و غیر نقدی می‌توانند در قالب حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج و ایتام به موسسه خیریه ندای ماندگار ارائه کنند که شماره کارت موسسه خیریه ماندگار ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۷۳۰۷۹ است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار