امارات سفیر رژیم صهیونیستی را فراخواند

امارات برای اعتراض به حوادث اخیر در قدس اشغالی، سفیر رژیم صهیونیستی را فراخواند.

خبرگزاری دولتی امارات امروز (سه‌شنبه) در گزارشی اعلام کرد که در واکنش به حمله به فلسطینی‌ها در ماه رمضان از سوی نظامیان صهیونیست  در مسجدالاقصی، امارات سفیر رژیم صهیونیستی را فراخوانده است.

بنابر اعلام العربیه، «ریم الهاشمی» وزیر دولت امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی، «امیر هایک» سفیر رژیم صهیونیستی در امارات را احضار کرد تا حوادث اخیر در مسجد الاقصی را محکوم کند.

جمعه هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله کردند که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ نفر و بازداشت ۴۰۰ نفر شد.

این حمله با واکنش‌های بسیاری همراه بود و جنبش‌های فلسطینی و سران برخی کشور‌های عربی آن را محکوم کردند.

از طرفی دیگر، شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) نشستی با محوریت قدس اشغالی تشکیل خواهد داد. این نشست به درخواست ۵ کشور (فرانسه، ایرلند، چین، نروژ و امارات) انجام می‌شود.

 پیشتر «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از فلسطینی‌ها خواسته بود برای دفاع از مسجدالاقصی به طرف این مسجد حرکت و با تنش آفرینی صهیونیست‌ها مقابله کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
بعد امارات نگفته که سفیر رژیم غاصب صهیونیستی تو امارات داره چه غلطی میکنه و اصلا چرا این رژیم کودک کش تو امارات سفارت خونه داره ؟ البته از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز
سران جنایتکار امارات که چند سال هست که مردم مظلوم یمن از جمله تعداد زیادی از کودکان بی گناه رو به شهادت رسوندن آبرویی ندارن
بالاخره میاد روز حساب پس دادن این جلاد های صهیونیستی و سران سعودی و حکام اماراتی
قبر و قیامتی هم در پیش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
خب اگر سفارت خانه غاصب صهیونیستی تو امارات نبود امارات چگونه سفیر را بصورت نمایشی احضار میکرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
وقاحت بیشتر رژیم صهیونیستی به دلیل عادی سازی روابط با سران مزدور عرب از جمله خود امارات است سفیری که فراخوانده ای در امارات چه میکند؟!!!!
آخرین اخبار