زخمی شدن ۷۲ فلسطینی در نابلس

در پی بالاگرفتن تنش‌ها در شمال غرب نابلس، ۷۲ فلسطینی به دلیل شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در نتیجه درگیری‌ها در شهرک «برقه» در شمال غرب «نابلس»، ۷۲ تن از غیرنظامیان فلسطینی مجروح شدند که شماری از آنان به خاطر استفاده از گاز اشک‌آور و شلیک گلوله‌های پلاستیکی بوده است.

بامداد امروز (سه شنبه) جنگنده‌های صهیونیستی با حمله به باریکه غزه مناطقی در نزدیکی خان یونس را بمباران کردند. شاخه نظامی جنبش حماس نیز در مقابل برای اولین بار از موشک روسی «استرلا» برای هدف قرار دادن جنگنده‌های صهیونیستی استفاده کرد که موجب شد جنگنده‌های صهیونیست آسمان غزه را ترک کنند.

نظامیان صهیونیست از روز جمعه به مسجدالاقصی حمله کردند که بنابر اعلام پزشکان جمعیت هلال احمر فلسطین، دست کم ۱۵۳ نفر در یک روز بر اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی، نارنجک و یورش نیرو‌های صهیونیست مجروح شدند.

حماس هشدار داده بود که هرگونه حادثه در محوطه مسجد الاقصی، «خط قرمز» نیرو‌های مقاومت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
ملت فلسطین مظلوم مقاوم بدانید و آگاه باشید دست یاری خداوند جل جلاله به یاریتان شتافته و جهان اسلام ناب محمدی ص شما رو تنها نگذاشتند و نمی گذارند تا پیروزی و فتح نهایی آزادی سر تا سر فلسطین و بدانید و آگاه باشید صهیونیست داره زور ظلم ستمگریها و نفسهای آخرش رو در فلسطین می کشه از درون و برون نا امید خسته و روانپریش خار ذلیل درمانده و فروپاشی شدند و رو به زوال و نابودی هستند صهیونیستها خیلی وقته دارن مهاجرت معکوس به طرف اروپا و آمریکا و استرالیا و کاندا و انگلیس می کنند چرا به خوبی فهمیده اند در فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص دیگر جایی امن و امانی برای زندگی خودشان و نسلهای ملعونشان نیست و ندارند اینهایی رو هم که دارید مشاهده می کنید از حضور صهیونیستهای سرا پا مسلح یه مشت ارتشیان و پلیسهای فروپاشی شده بی انگیزه روانپریش فاشیستی خبیث هستند که فقط دارن ظاهر سازی می کنند برای رژیم فروپاشی شده درمو داغون صهیونیستها ، مقاومت فلسطینی باید روز به روز عرصه را برایشان در همه فلسطین تنگ تنگتر کنند و امنیت خاطر و آسایش را با حملات مداوم و منسجمشان بر صهیونیستها بی افزایند پیروزی و فتح نهایی آزادسازی فلسطین بسیار نزدیک است به دشمنان لحظه ایی استراحت و تجدید قوا ندهید خواهید دید که معجزه نصرت الهی به شما ملت فلسطین مظلوم بسیار نزدیک است و به زودی زود پیروزی و فتح نهایی نصیبتان خواهد شد . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار