آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان برگزار می‌شود

آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان امروز در سنندج برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، با حضور مسئولان استان، چهره‌های مذهبی و فرهنگی، کتابداران، برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی امروز در سالن اجتماعات شهیدشیخ الاسلام کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سنندج برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اردیبهشت ماه سال گذشته و با معرفی ۶ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» با موضوع معرفی سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نیز در بخش ویژه آن با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت، ولی عصر (عج) آغاز شد که با استقبال علاقمندان در استان کردستان به ایستگاه پایانی رسید.

این جشنواره کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) برگزار شد.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی برگزار شد و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران نیز دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در این دوره به آن اضافه شد.

گفتنی است؛ آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کردستان به صورت زنده از طریق اسکای روم به آدرس اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/kordestanplib/۱۱thrazavi برای علاقمندان پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.