فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش با نماینده ولی فقیه دیدار کردند

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در دیدار با فرماندهان و افسران قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با اشاره به امام با دید نافذ و هوشمندانه خود بر استقرار ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید داشتند گفت: امام معتقد بودند ارتش از مردم است و باید مورد حمایت مردم باشد و این موضوع موجب شد تا یک نیروی آموزش دیده‌ای به نام ارتش حافظ کیان انقلاب اسلامی باشد. 

نماینده  ولی فقیه در آذربایجان غربی می گوید: حماسه‌هایی که دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در طول دوره‌های مختلف انجام داده اند باید به صورت هنرمندانه به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

امام جمعه ارومیه  گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب از ارتش و نیروی زمینی ارتش نشان دهنده عملکرد تحسین برانگیز ارتشیان عزیز می‌باشد که در دوره‌های مختلف ایفای نقش کرده اند.

امیر سرتیپ علی حاجیلو هم با اشاره به رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گفت: این ماموریت‌ها تا به امروز هم در جای جای ایران اسلامی در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا می گوید: تقدیر امام خمینی ره از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان دفاع مقدس و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اقدامات ارتش مصداق اشدا علی الکفار و رحما بینهم می‌باشد همگی نشان دهنده کارنامه قابل قبول ارتش جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

این فرمانده بلندپایه ارتش گفت: ۹۵ درصد تجهیزات موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت متخصصان داخلی است و این افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.