خسارت رگبار به معابر و ۵ منزل مسکونی درشهر سین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خسارت به معابر و پنج منزل مسکونی در شهر سین بر اثر بارش‌های عصر روز گذشته خبر داد.

منصور شیشه فروش گفت: بارش‌های رگباری و تگرگ روز گذشته در مناطق شمالی استان به ویژه در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و شاهین شهر خساراتی را به محصولات کشاورزی وارد کرد.

به گفته او این بارش‌ها ایجاد روان‌آب‌ها را نیز به همراه داشت که بر اثر این پدیده در شمال شهر سین از توابع شهرستان برخوار روان آب‌ها جاری و خساراتی به معابر و پنج منزل مسکونی وارد کرد که عملیات امدادرسانی بازگشایی معابر، تخلیه آب و هدایت سیلاب انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اجرای طرح‌های پیشگیری از سیل و رعایت نکات ایمنی در تردد‌های جاده‌ای، عدم صعود به ارتفاعات و کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات و عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها، حفاظت در برابر صاعقه در مناطق تحت تأثیر، ضرورت استحکام بخشی سازه‌ها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی درمناطق تحت تأثیر گردوخاک توصیه‌های مدیریت بحران به دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌ها بوده است، گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که خسارت‌های احتمالی به حداقل کاهش یابد.

شیشه فروش می‌گوید ناپایداری‌های جوی تا روز یکشنبه همراه با رگبار و رعد وبرق، وزش تندباد موقتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب درسطح استان پیش بینی شده است که امروز در نواحی شمالی و شرق و یکشنبه در مناطق شرق و مرکز با پیش بینی جاری شدن روان‌آب، سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، خیزش گرد وغبار و برخورد صاعقه واختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی در مناطق شمال و شرق انجام شده است.


منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار