قلعه نویی: وزارت ورزش باید از وزارت جوانان جدا شود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به اعتقاد من باید وزارت ورزش را از وزارت جوانان جدا کنند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: ما سی امتیاز از دست دادیم و اگر ۹ گل ناحق و ظلمی که برایمان در نظر گرفته اند را بررسی کنید می توانید جایگاه واقعی را در جدول ببینید‌. ما کار اشتباهی نکردیم. مثل این است که با انجام استعلام ماشین بخرید و شما را بگیرند. در این جا کسی که پاسخ استعلام را داده مقصر است.

اریک بایناما بازیکن گل گهر سیرجان بود که گفته شد بدون مجوز برای تیم گل گهر بازی می کند. نتیجه بازی این تیم برابر استقلال، سواهان و پیکان ۳- صفر اعلام شد زیرا بازیکن گابنی در این دیدار ها حضور داشت.

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: ایراد قلعه نویی این است که با دلال نمی بندد. اگر  ما هم بازیکنانی با رقم های نجومی می آوردیم با ما این گونه برخورد نمی شد.

باشگاه گل گهر ادعا می کند با انجام استعلامات این بازیکن را به خدمت گرفته بود اما کمیته استیناف نهایتا رای محکومیت باشگاه را تائید کرد و گفته شد نتایج استعلامات و کارت بازی این بازیکن جعلی بوده است.

تیم امید از بازی با سیرجان به جایی نمی رسد 

قلعه نویی گفت: گله مندی های آقای مهدوی کیا به حق است.د ر بازی با گل گهر سیر جان چیزی نصیب این بچه ها نمی شود.نسل فوتبال ما می رود و این ها جایگزین می شوند. مهدوی کیا بازیکنان هجده ساله ای را دعوت کرد. او به جای تلاش برای ساخت کارنامه موفق برای خود آینده نگری کرد، کاری که ژاپنی ها سی سال است انجام می دهند.

تیم ملیفوتبال امید امشب در ورزشگاه آزادی به دیدار کل گهر سیرجان رفت و این رقابت با برتری ۲- یک گل گهر سیرجان به پایان رسید.

او گفت: بازی بین المللی کمک فوق العاده به بازیکنان می کند. یک بازیکن بیست ساله قطری هشتاد بازی ملی در کارنامه دارد اما در کشور ما نهایتا با دستور وزیر بازی تیم امید در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بازی های ملی و قراررفتن برابر تیم های بزرگ به ساخت اعتماد به نفس بازیکنان کمک شایانی می کند، نقاط ضعف بازیکنان را مشخص کرده و تجربیات آن ها بیشتر می کند.

وزارت ورزش از وزارت جوانان جدا شود

قلعه نویی گفت: حالا بعد از چهل سال کسی از خود ورزشی ها آمده ‌‌‌ و مدیریت ورزشی بلد است. اعتقاد دارم دولت باید وزارت ورزش را از وزارت جوانان جدا کند. این به نفع همه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار