دعوت جهاد اسلامی از فلسطینی‌ها برای مقابله با اشغالگران

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از همه فلسطینی‌ها خواست تا برای مقابله با نظامیان صهیونیست با یکدیگر متحد شوند.

جنبش جهاد اسلامی در پی تشدید درگیری‌ها در فلسطین اشغالی با صدور بیانیه‌ای از همه مردم فلسطین در هرمکان خواست تا در برابر اشغالگران صهیونیست با یکدیگر متحد شوند و از مسجد الاقصی شجاعانه دفاع کنند.

 در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: «از مردم خود می‌خواهیم که بسیج عمومی اعلام کنند و با دشمن مقابله کنند. اشغالگران و ارتش صهیونیستی در سایه سکوت کامل جامعه بین المللی، منطقه‌ای و عربی به حملات خود علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهند. ما مردم خود را برای  بسیج عمومی و مقابله با دشمن بسیج می‌کنیم و همچنین از مردم خود در بیت المقدس و سرزمین‌های اشغالی می‌خواهیم که برای اقامه نماز و گوشه نشینی به مسجد الاقصی رفته و در صحن‌های آن با یکدیگر متحد شوند و با هرگونه تلاش برای هجوم شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر به آن مقابله کنند.»

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، درگیری‌ها بین اشغالگران صهیونیست و مردم فلسطین افزایش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته ۵ تن از فلسطینیان به شهادت رسیده اند. همه گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش فتح در پی شهادت پنج فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در حملات نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی رود اردن عزای عمومی اعلام کرده اند و همزمان تجار و بازاریان نیز در مناطق کرانه باختری دست به اعتصاب زده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار