اعلام بسیج عمومی گروه‌های مقاومت نوارغزه برای حمایت از مسجدالاقصی

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه در حمایت از مسجدالاقصی و قدس اشغالی اعلام بسیج مردمی عمومی کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه شامگاه امروز، چهارشنبه برای حمایت از قدس اشغالی و مسجدالاقصی اعلام بسیج مردمی عمومی کردند.

طیق گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند که اتاق عملیات مشترک آن‌ها به صورت مستمر برای پیگیری تحولات و اتخاذ تصمیمات لازم برای حمایت از ملت فلسطین، سرزمین و مقدسات خود در قبال دشمن صهیونیستی نشست برگزار می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: «گروه‌های فسطینی تصمیم به اعلام بسیج عمومی مردمی در تمام مناطق حضور ملت فلسطین اعم از سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه گرفته‌اند.»

گروه‌های مقاومت از ملت فلسطین خواسته‌اند تا برای حضور صد‌ها هزار نفری در همه مناطق فلسطین برای دفاع از خود، قدس، مسجدالاقصی و رفع محاصره شهر جنین در بالاترین سطح از آمادگی باشند.

گروه‌های فلسطینی امروز در دفتر «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در غزه جمع شدند و آخرین تحولات مربوط به تشدید اوضاع در کرانه باختری و قدس اشغالی را بررسی کردند.

رژیم صهیونیستی طی روز‌های گذشته تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی در شهر جنین در شمال کرانه باختری را بازداشت و تنش‌آفرینی کرده است.

شهر اشغالی قدس نیز از اوایل ماه مبارک رمضان شاهد تنش‌های امنیتی و درگیری‌های شبانه میان عناصر پلیس رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در محله باب العامود و محله‌های مجاور شهرک قدیمی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار