دشمنان از ترس و ناتوانی، دانشمندان جمهوری اسلامی را ترور می ‌کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با گرامیداشت سالروز فناوری هسته ای گفت: دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان هستند و از ترس و ناتوانی در مقابله با جمهوری اسلامی اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ما کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی در جلسه وبینار حضوری و مجازی به مناسبت سالروز بزرگداشت فناوری هسته ای در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با اشاره به اینکه دشمنی سلطه گران در مقابل جمهوری اسلامی دشمنی ماهیتی و مبنای است گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در مقابله با توانمندی های ایران اسلامی ناتوان هستند و از ترس و ناتوانی خود اقدام به ترور دانشمندان ما کردند.

او با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص دفاع و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار پرداخت و گفت: دشمنان و سلطه گران هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی بر نمیدارند  زیرا انقلاب اسلامی در مقابل کفر  بوده و این مقابله و نظام اسلامی ،منافع سلطه گران را به خطر انداخته و باعث ایجاد موازنه قدرت در جهان به نفع مستضعفان شده است.

سردار کوشکی جهرمی گفت: سلطه گران برای حذف یک ملت چهار نوع جنگ را در دستور دارند که اولین مولفه آن ها جنگ نرم بوده که جزء ساده ترین آن ارزش های یک جامعه را نشانه می روند و این جنگ یک جنگ فرا گیر و همه گیر  و دومین مولفه جنگ امنیتی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: گروه های مختلف را تروریستی را در کشور فعال می کنند و امنیت جامعه را برهم می زنند و سربازان خود را از داخل کشور و افراد خود فروخته انتخاب می کنند و نمونه آن اقدام به ترور دانشمندان هسته ای بود سومین مولفه ، جنگ سخت است که شامل درگیری نظامی می باشد که به دلیل توانمندی نظامی و قدرت نظامی ایران اسلامی در حوزه های مختلف آمریکا  در شرایط فعلی وارد جنگ سخت با ایران اسلامی نمی شود و آخرین مورد جنگ هوشمند است که از سال   ۱۹۷۵ در ادبیات جهان به کار رفت که تحریم ها یکی از نمونه های جنگ هوشمند بشمار می رود.

او گفت: دشمن در خصوص عناصر قدرت بخش جمهوری اسلامی که شامل ولایت فقیه، قدرت دفاعی، مردمداری، دانشمندان، فرهنگ انقلابی، دولت انقلابی و غیره است برنامه دارد و در صدد مقابله با جمهوری اسلامی است.

سردار کوشکی جهرمی گفت: آمریکا برای از بین بردن قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی و پیش مقدمه عادی سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم تروریست صهیونستی اقدام به ترور حاج قاسم سلیمانی کرد که نه تنها در حال حاضر قدرت منطقه ای ایران کاهش پیدا نکرده بلکه باعث نفوذ بیشتر ایران اسلامی در جامعه های آزادی خواه جهان شده است.

این همایش با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، فرمانده سپاه مرودشت و جمعی از معاونان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در سالن همایش های این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار