کشف ۴ قبضه خمپاره و گلوله جنگی در گیلانغرب/ معرفی ۳۸۰ واحد صنفی متخلف سرپل ذهاب به تعزیرات حکومتی

فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف چهار قبضه خمپاره و گلوله جنگی عمل نکرده متعلق به دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور محمدی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده چند قبضه گلوله و خمپاره جنگی در روستای "باسکله خان میرزا" بخش گواور، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

 ماموران پس از حضور در محل، سه قبضه گلوله جنگی توپ سنگین و یک قبضه گلوله ۸۱ میلی متری خمپاره عمل نکرده باقیمانده از دوران دفاع مقدس در حاشیه زمین‌های زراعی را مشاهده کردند.

 با توجه به تخصصی بودن موضوع هماهنگی لازم با گروه چک و خنثی سازی ارتش مستقر در شهرستان قصرشیرین به عمل آمد و اکیب پاکسازی در محل مذکور حضور یافتند.

گلوله‌های جنگی کشف شده توسط تیم چک و خنثی با رعایت نکات ایمنی از محل خارج و به مکان امن منتقل شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری ۲ سارق سیم برق و اعتراف آن‌ها به ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نوذر شاه حسینی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان سرپل ذهاب، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 ماموران انتظامی سرپل ذهاب با گشت زنی هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای کابل برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی‌ها به ۲۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف و سپس برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

معرفی ۳۸۰ واحد صنفی متخلف سرپل ذهاب به تعزیرات حکومتی

رئیس جهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: ۳۸۰ واحد صنفی متخلف در نتیجه بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.

نعمت دارابی گفت: به منظور تنظیم بازار، نظارت بر واحد‌های صنفی در راستای مقابله با گران فروشی و کم فروشی در سطح بازار تشدید می‌شود.

ستاد تنظیم بازار شهرستان، سرپل ذهاب را به ۶ منطقه تقسیم کرده و در ۲ نوبت صبح و ظهر در سطح اصناف بازرسی به عمل می‌آورند.

تاکنون در امر مقابله با گرانفروشی و کم فروشی ۸۵۰ بازدید از سطح شهر صورت گرفته و واحد‌های متخلف با تشکیل پرونده برای جریمه و حکم به مرجع قضایی معرفی شده اند.

در چهار ماهه گذشته جهاد کشاورزی با همکاری بسیج و نظارت کامل ستاد تنظیم بازار، اقلام اساسی مورد نیاز را با همکاری ۳۲ واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطحش شهرستان و بین مردم توزیع کرده اند.

 به منظور تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، ۱۹۰ تن برنج هندی، ۸۵ تن برنج تایلندی، ۴۸ تن شکر مصرف خانوار، ۴۱ تن مرغ منجمد، ۵۱ تن شکر اصناف، ۱۵ تن گوشت منجمد گوساله و ۹۲ کارتن تخم مرغ توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.