تعامل بیشتر با مخاطبان در فضای مجازی در برنامه «تهران تو»

آصفی، تهیه کننده رادیو تهران از برنامه جدید چالشی «تهران تو» بعد از ماه رمضان برای پخش در رادیو تهران خبر داد.

مریم آصفی، تهیه کننده رادیو تهران درباره برنامه های این شبکه رادیویی در سال جدید گفت: برنامه «تهران تو» یک برنامه کاملا مخاطب محور و بر مبناى ارتباط زنده و نظرات زنده مخاطبان طراحى شده است.این برنامه بدین صورت است که وقتى موضوع سیاسى، اجتماعى، فرهنگى و… در برنامه مطرح می شود مخاطبان بدون هیچگونه فیلترى می توانند به صورت زنده و در همان لحظه طرح موضوع نظراتشان را مطرح و با مجرى برنامه بحث و چالش کنند.

آصفی، برنامه «سعادت آباد» که در سال ۱۴۰۰ به عنوان برترین برنامه رادیو تهران توسط مخاطبان انتخاب شد را هم چنان روی آنتن رادیو تهران دارد. همچنین مجله پرشکى و سلامت محور «تهران ما سلامت» دیگر برنامه او در سال جدید است که در کنار پرداخت به موضوعات روز پزشکى و روانپزشکى با پرداختن به چالش هاى حوزه سلامت جز برنامه هاى پر مخاطب و پرشنونده رادیو تهران است.

به گفته آصفی، این برنامه پیشتر هم روى آنتن شبکه رادیویى تهران بوده اما در سال جدید و فصل جدید این برنامه با تغییراتى در ساختار همراه خواهد بود و فکر می کند همانند گذشته یکى از برنامه هاى پر سر و صدا و چالشى خواهد بود. این برنامه شامل اتاق فکرهاى متعدد است که در این جلسات اتاق فکر براى انتخاب موضوع بحث و تصمیم گیرى می شود و به موضوعات روز سیاسى و اجتماعى و فرهنگى و اقتصادى مى پردازد.

آصفی هم چنان از مشخص نبودن دقیق پخش این برنامه به دلیل تغییرات کنداکتور خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.