تهیه و پخش۵۵ کلیپ از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی وگردشگری زنجان از تهیه و پخش ۵۵ فیلم و کلیپ‌ از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی استان درایام نوروز خبر داد.

ارجمند از تهیه و پخش ۵۵ فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت:به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری استان برنامه‌هایی مانند تهیه فیلم‌و کلیپ‌های کوتاه از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی شهرستان‌های مختلف استان در ایام نوروز انجام شد که با توجه به بازنشرآن‌ها در فضا‌ی مجازی شاهد استقبال بی‌نظیری از طرف گردشگران بودیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری‌ی وصنایع‌دستی استان زنجان گفت: تلاش شد تا جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، سنت‌ها و آیین‌های باستانی مناطق مختلف استان، نوروزگاه، هنرمندان صنایع دستی و غذا‌های سنتی در این کلیپ‌ها معرفی شوند.

او می گوید: کلیپ‌های تهیه شده، به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار داده شد تا مردم ایران با جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان بیشتر آشنا شوند.

ارجمند گفت: هزاران نفر در ایام نوروز از اماکن گردشگری، همچون غار شگفت‌انگیز غارکتله خور، گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، قلعه بهستان، موزه باستانشناسی مردان نمکی و صد‌ها اثر تاریخی و سیاحتی این استان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.