اقدامات تحول آفرین با همگامی کارکنان دستگاه‌های دولتی سرعت می‌گیرد

استاندار اردبیل اقدامات تحول آفرین در راستای ارتقای این شاخص‌ها در استان را همگامی بیش از پیش کارکنان دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌های توسعه دانست.

سید حامد عاملی گفت: آینده فرزندان استان در گرو برنامه ریزی و اقدامات توسعه گرایانه بوده و باید در این راستا باید همگی با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای ارتقای وضعیت اقتصادی و ثروت عمومی استان تلاش کنیم.

استاندار اردبیل در دیدار با کارکنان استانداری و تشریح برنامه‌های کاری سال جدید گفت: همه کارکنان و مسوولان فارغ از سلیقه‌های فکری و رفتاری در حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم نظر مشترکی دارند که لازم است برای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصادی استان که برای چهار سال تدوین شده، حمایت‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

عاملی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در نیمه دوم سال گذشته در راستای توسعه عمرانی و اقتصادی استان از جذب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان و فعال سازی پروژه‌های مهم عمرانی خبر داد.

او می‌گوید: ۹۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار نقدی بود که تاثیر زیادی در پیشرفت پروژه‌ها داشت.

استاندار اردبیل از تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل خبر داد و گفت: امید می‌رود با تزریق این میزان اعتبار، اجرای نقاط گلوگاهی پروژه راه آهن شتاب گیرد.

عاملی تلاش برای اجرای زیرساخت‌های دیگر ارتباطی از جمله بزرگراه شمال تا جنوب و توسعه زیرساخت‌های خدماتی از جمله آب، گاز و برق را از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد و خواستار همکاری متولیان امر و کارکنان در راستای تحقق آن شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.