اولین نمازجمعه امام جمعه جدید ریحان شهر

آئین استقبال از امام جمعه جدید ریحان شهر زرند با حضور امام جمعه زرند، فرماندار و مسئولان شهرستانی اقشار مختلف مردم در ورودی این شهر برگزار شد.


 حجت الاسلام علی حسنی سعدی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و حجت الاسلام محمد حسن عرب زاده در بدو ورود به شهر ریحان شهر با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

با حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان، حجت الاسلام محمد حسن عرب زاده به عنوان امام جمعه ریحان شهر زرند معرفی شد.

در مراسمی که با حضور علی حسنی سعدی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان و امام جمعه و فرماندار زرند و مسئولان شهرستانی برگزار شد، حجت الاسلام محمد حسن عرب زاده به عنوان امام جمعه جدید ریحان شهر معرفی و از خدمات ۳ ساله حجت الاسلام علی غفوری قدردانی شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در این مراسم گفت: امروز در گام دوم انقلاب نقش امام جمعه بسیار ممتاز و بی بدیل است وهمانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت احیای نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی تاکید کردند، نشانه اوج اهمیت این نهاد در نظام اسلامی ما بشمار می‌رود.

او می‌گوید: خدمت به نماز جمعه برای هرچه بهتر برگزار شدن آن، خدمت به دین و ائمه اطهار است؛ و متن حکم امام جمعه جدید ریحان شهر توسط حجت السلام حسنی سعدی قرائت شد.

امام جمعه جدید ریحان شهر گفت: امروز آخرین جمعه از ماه شعبان و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستیم و مردم مومن ریحان شهردر آماده شدن به ماه ضیافت الهی و ماه با عظمت رمضان می‌باشند.

او می‌گوید: ما نباید در فرصت باقی‌مانده کار‌های مهم و ضروری را در دستور کار قرار دهند تا تمرکز لازم را برای آمادگی ورود به ماه رمضان داشته باشند و از کار‌های غیرضروری بپرهیزند و سعی کنند با خداوند مناجات داشته و با او حرف بزنند و و راز دل شان را بگویند و از پروردگار کمک بخواهند در این مسیر باید فراوان استغفار کنیم.

او گفت: در این شرایط سخت، ما به اعتمادسازی مردم نیاز داریم و باید شعله امید را در دل مردم زنده نگه داریم و با توجه به دغدغه‌های آن‌ها در جهت حل مشکلات شان تلاش کنیم.

حجت السلام عربزاده می‌گوید: ۱۲ فروردین مردم عزیز کشورمان در این روز با رأی بیش از ۹۸ درصدی در انتخابات به جمهوری اسلامی رأی «آری» دادند و در طول این سال‌ها نیز این نظام مقدس به لطف خدا علیرغم تمام تهدید‌ها و تبلیغ‌ها موفقیت‌ها و دستاورد‌های فراوانی داشته است.

اوگفت: به خود می‌بالیم، که به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند، لذا باید شاکر نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار