دیدار عیدانه نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با خانواده شهدا و ایثارگران

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار صبح امروز با حضور در جمع خانواده شهید محمد رضا عاطفی مقدم و همچنین ابوطالب گرانمایه و محمد اسماعیل نیک از جانبازان دوران دفاع مقدس، از رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مادر شهید محمد رضا عاطفی مقدم و خانواده ابوطالب گرانمایه و محمد اسماعیل نیک از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس، با تبریک ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان با نثار جان خود، آرمان‌های انقلاب را زنده نگه داشتند و ما مدیون رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این عزیزان هستیم.

به گفته آیت الله رسول فلاحتی، مادران و همسران این عزیزان، همواره پشتیبان شهدای والامقام، آزادگان وایثارگران بوده اند و باصبر و متانت، فرزندانی دلیر و مومن، تربیت و تقدیم انقلاب کردند.

استاندار گیلان هم در این دیدار نوروزی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب عازم جبهه‌ها شدند، گفت: مسئولان، با انجام درست کار‌ها و پیگیری مشکلات مردم و رفع آن، پاینبدی خود به آرمان‌های شهدا را نشان می‌دهند.

به گفته اسدالله عباسی، همه ما وظیفه داریم، راه شهیدان را ادامه دهیم و مسیر بالندگی و سربلندی را که شهدا برای مان ترسیم کرده اند، بپیماییم.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان هم حضور داشتند.

شهید محمد رضا عاطفی مقدم در سال ۱۳۶۳ در سن ۲۱ سالگی به شهادت رسید.

ابوطالب گرانمایه و محمد اسماعیل نیک، جانباز ۵۵ درصد هستند که به مدت ۱۰ سال در اسارت رژیم بعثی عراق بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.