وجود بیش از یک هزار و ۷۰ طرح نیمه تمام در گیلان

استاندار گیلان گفت: بیش از یک هزار و ۷۰ طرح نیمه تمام با ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد.

اسدالله عباسی گفت: افزون بر یک هزار و ۷۰ طرح نیمه تمام دارای ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در گیلان وجود دارد که باید با تکمیل آنها، اشتغال پایدار را توسعه دهیم.

به گفته او، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان برای ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار است و بایستی از فناوری‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی به طور درست و اصولی بهره گرفته شود.

استاندار گیلان همچنین گفت: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در استان به‌سبب مشکلات مالی و نیاز به سرمایه در گردش، از تمام ظرفیت خود استفاده نمی‌کنند.

آقای عباسی اشتغال را دغدغه اصلی مردم گیلان دانست و بر توجه به فرصت‌های شغلی و توسعه محور در حوزه‌های کشاورزی، خدمات و گردشگری با توجه به بیکاری‌های پنهان و فصلی در استان تأکید کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان

او نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب به ویژه در دهه ۹۰ و تأکید معظم له بر مقوله اقتصاد را یادآور شد و گفت: امسال نیز تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین را هوشمندانه انتخاب کردند که این مهم باید به عنوان یک راهبرد برای برون رفت از مشکلات کشور مورد توجه باشد.

اختصاص زمین ۳۰ هکتاری با عنوان دهکده دانش بنیان در گیلان

استاندار گیلان گفت: با اختصاص زمین ۳۰ هکتاری با عنوان دهکده دانش بنیان در استان و فراهم کردن بستر‌های لازم برای انجام فعالیت‌های دانش بنیان و تخصیص ۷۸ میلیارد تومان اعتبار به این مهم، در جهت تحقق شعار سال گام برمی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.