با پشتیبانی نظامیان رژیم اشغالگر صورت گرفت؛

یورش عضو راست‌گرای کنست به حیاط مسجد الاقصی + فیلم

حماس درخصوص عواقب اجازه دادن به بن گویر برای یورش به مسجد الاقصی و آسیب رساندن به این مکان مقدس هشدار داد.

ایتمار بن گویر عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر امروز به مسجدالاقصی یورش برد. او در اعتراض به تصمیم پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از سازماندهی «راهپیمایی پرچم ها» که نشان دهنده جشن تحریک آمیز سالگرد اشغال بیت المقدس است، به باب العمود آمد، اما پس از مواجهه با مخالفت فلسطینیان، آنجا را ترک کرد.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که آن‌ها و نیروهای مقاومت «از نزدیک آنچه را که در بیت المقدس و مسجد الاقصی در حال وقوع است» دنبال می‌کنند. این شاخه نظامی تلاش‌های تحریک آمیز صهیونیست‌ها را محکوم کرد و به مقامات صهیونیستی درخصوص آسیب رساندن به مسجد الاقصی هشدار داد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت که مجوز پلیس رژیم صهیونیستی به ایتمار بن گویر، عضو افراطی کنست برای یورش به مسجد الاقصی اقدامی تحریک آمیز و خطرناک است.

پلیس رژیم صهیونیستی تصمیمی برای جلوگیری از یورش بن گویر به مسجد الاقصی و برپایی راهپیمایی پرچم‌ها را صادر کرده و مدعی شده بود که این امر منجر به نقض نظم عمومی و آسیب رساندن به امنیت کشور می‌شود. در مقابل، بن گویر فرمانده کل پلیس را متهم به نقض مصونیت پارلمانی خود پس از ممانعت از راهپیمایی با پرچم کرد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز دادخواست بن گویر علیه تصمیم بازرس کل پلیس مبنی بر ممانعت از سازماندهی راهپیمایی و هجوم به صحن‌های مسجدالاقصی را رد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
صهیونیستا نه تنها دشمن مسلمونا و مسیحیان بلکه دشمن یهودیا هم هستن
آخرین اخبار