فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خبر داد

افزایش ۱۸۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به استمرار طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر از افزایش ۱۸۵ درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد.

به گفته سرهنگ سید مختار باویر ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آبدانان موفق شدند در سال گذشته بیش از ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر را از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی در سطح شهرستان کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: کشف ۴ هزار و ۳۴۰ کیلو خوراک دام، ۱۲تن کاه، ۱۸۰۰ کیلو جو، کشف ۲۴ هزار و ۵۰۰ کیلو کود شیمیایی، کشف ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گندم، کشف ۷ تن هیزم، کشف یک تن زغال، کشف ۱۲۰ کیلو گیاهان دارویی، کشف ۲۰ تن آرد قاچاق بخش دیگری از اقدامات پلیس در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق به سطح شهرستان است.

سرهنگ باویر کشف بیش از ۴هزار احشام و طیور قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس خواند و گفت: این تعداد احشام با ایجاد تور‌های مقطعی ایست و بازرسی و از قاچاقچیان کشف و به کشتارگاه‌های استان و دیگر مبادی تحویل شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: با اقدامات پیشگیرانه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سال گذشته وقوع سرقت‌ها ۱۷ درصد کاهش و به تبع آن کشفیات سرقت آن نیز رشد ۱۷ درصدی داشته است و در صددیم که این روند امسال نیز ادامه پیدا کند.

او دستگیری ۱۰۷ نفر سارق را از نتایج اجرای طرح‌های پیشگیرانه پلیس خواند وگفت: تعداد دستگیرشدگان رشد ۱۱۶ درصدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.