توزیع ۵۶۰ تن میوه شب عید در آذربایجان غربی

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: ۵۶۰ تن سیب و پرتقال توسط تعاون روستایی جهت تنظیم بازار شب عید در شهر‌های مختلف این استان توزیع شد.

میرجمال ساداتی گفت: ۴۶۰ تن از میوه توزیع شده پرتقال و ۱۰۰ تن سیب بوده که از سردخانه‌ها به اتحادیه‌های تعاون روستایی جهت توزیع منتقل شده است.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی می گوید: از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۴۴ مرکز توزیع میوه در آذربایجان غربی تدارک دیده شده تا میوه مورد نیاز مردم از جمله سیب و پرتقال به راحتی در دسترس قرار داشته باشد.

وی گفت: ۵۴ مرکز از این مراکز توزیع برای ارومیه در نظر گرفته شده است، که ۱۲ اتحادیه تعاون روستایی هم اکنون فعال هستند و سایر مراکز فروش در نظر گرفته شده به علت عدم استقبال بخش خصوصی فعال نشدند.

ساداتی می گوید: نرخ عرضه هر کیلوگرم سیب ۱۱۰ هزار ریال و پرتقال نیز ۱۰۰ هزار ریال است و روند عرضه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

یک هزار و ۱۰۰ تن میوه سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار شب عید در آذربایجان غربی از زمستان سال ۱۴۰۰ ذخیره سازی و به تدریج روانه بازار شده است.

تامین میوه شب عید شهروندان یکی از اقدامات مهم مسوولان استانی است که همه ساله در آذربایجان غربی به تبع سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.