انفجار‌های متعددی اردوگاه مزدوران وابسته به «منصور هادی» را به لرزه درآورد

رسانه‌های یمنی اعلام کردند انفجار‌های متعدد و شدیدی پایگاه‌های نظامی مزدوران وابسته به رئیس‌جمهور فراری یمن را در استان مارب لرزاند.

رسانه‌های یمنی تایید کردند بامداد امروز (جمعه) انفجار‌های متعدد و نسبتا شدیدی پایگاه نظامی مزدوران وابسته به «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن را در استان مارب لرزاند.

براساس گزارش بوابه الاخباریه الیمنیه منابع مطلع در این خصوص گفتند: یک انفجار مهیب اردوگاه جدید نیرو‌های هادی را در نزدیکی «صافر» در منطقه الوادی در شرق استان مارب لرزاند و به دنبال آن انفجار‌ها و آتش سوزی‌های دیگری رخ داد.

این منابع تایید کردند به دلیل شدت این انفجار و آتش‌سوزی قطعا در میان مزدوران وابسته به منصور هادی کشته و زخمی وجود خواهد داشت، اما تاکنون فرماندهان این اردوگاه در خصوص کشته و زخمی شدگان حرفی نزده‌اند.

براساس گزارش رسانه‌های محلی این پایگاه متعلق به «قوات الیمن السعید» بوده است که به تازگی توسط ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان با ترکیب بخشی از نیروهای العمالقه، نیروهای هادی و سلفی‌های جهادی مارب تأسیس شده بود. برخی از اخبار حاکی از حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به این اردوگاه است.

دو روز پیش نیز منابع محلی در عدن اعلام کردند ۳ نفر در تلفات اولیه انفجار در نزدیکی یک نقطه امنیتی در ورودی شهر سبز عدن در جنوب یمن کشته شدند. شهر عدن مقر اصلی عناصر شورای انتقالی (مزدوران وابسته به امارات) است.

به گزارش روسیاالیوم، منابع خبری از کشته شدن سرتیپ ثابت مثنی جواس، پسرش و تعدادی از همراهانش پس از هدف قرار گرفتن با خودروی بمب گذاری شده خبر می‌دهند. منابع خبری با بیان اینکه جواس یکی از فرماندهان ارشد نظامی جنوب است و بیشتر جنگ‌ها را علیه انصارالله انجام داده است، اعلام کردند که در دوره‌ای که سید حسین بدرالدین الحوثی به شهادت رسید، او فرمانده نظامی بوده است.

شایان ذکر است هفتم فروردین ماه هشتمین سال تجاوز به یمن از سوی یک ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و با حمایت آشکار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود. چندی پیش مرکز اجرایی خنثی سازی مین و بمب در یمن اعلام کرد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ میلادی حدود چهار هزار غیر نظامی بر اثر انفجار بمب‌های خوشه‌ای در این کشور که متجاوزان به یمن در حملاتشان به کار گرفته اند، کشته و یا زخمی شدند و بیشتر قربانیان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
باید همه را نابود کنند نگذارند مثل منافقین ایران شوند همه را تارومار کنید نگذارید فرار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
چهار هزار، عدد کمی نیست خدا ازتون نگذره آمریکاییها تا کی عادت نحس اختلاف افکنی رو میخاید ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام ،

در اخبار تلویزیون اعلام کرد منصور هادی معدوم ،
یعنی اعدام شده .
آخرین اخبار