وزیر آموزش و پرورش:

وضعیت استخدامی نیروهای باقی مانده آموزش و پرورش مشخص می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز کارهایی انجام شده و تبدیل وضعیت بخشی که باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

یوسف نوری گفت: فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر در اسفند منتشر و افرادی که صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اقداماتی برای مقاوم سازی، تعمیر و ساخت مدارس زلزله زده اندیکا انجام شده، اما برخی مدارس هنوز تعمیر نشده اند.

به گفته او امسال کلاس‌های درس ایمن در شهرستان اندیکا با کمک نیرو‌های جهادی و بسیج سازندگی ساخته می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش هدف از این سفر و بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا را بررسی نارسایی‌ها و انجام اقداماتی برای توسعه مدرسه سازی در استان خوزستان به ویژه در مناطق محروم عنوان کرد.

این مقام مسئول می‌گوید:  بعد از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا توجه خوبی به این منطقه محروم انجام شده است.

آقای نوری گفت:  سرویس‌های بهداشتی این مدارس وضعیت مناسبی ندارد و رفع مشکل آن‌ها تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید الزامی است.

وزیر آموزش و پرورش ساخت اردوگاه دانش آموزی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: در صورت تامین زمین و مکان یابی برای سال‌های آینده این اردوگاه ساخته خواهد شد.

بالغ بر یک هزار مدرسه سنگی در شهرستان اندیکا وجود دارد که تا کنون کار احداث ۲۵۰ مدرسه در این منطقه محروم آغاز و یا پایان یافته است.

وزیر آموزش و پرورش دیروز چهارشنبه در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد و حضور در یادمان شهدای شلمچه، بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا و سردشت دزفول و بررسی مسائل و مشکلات آموزشی در سطح استان از برنامه های سفر وی به استان است.

طی یک ماه اخیر این دومین سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.