با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان

۵ مدرسه در باغملک افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: امروز ۵ مدرسه در قالب ۸ کلاس درس به صورت همزمان در مناطق کم برخوردار باغملک افتتاح و به بهره برداری رسید .

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی قربانی امروز  در حاشیه افتتاح مدرسه سه کلاسه ایاسه گفت: دولت تلاش دارد تا هر سال به تعداد فضا‌های آموزشی ایمنی و استاندارد اضافه کرده و مدارس سنگی و خطرساز را حذف کند.

او می‌گوید:  این مدرسه با زیربنای ۱۴۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در منطقه آل خورشید باغملک افتتاح شد.

همزمان با افتتاح این مدرسه، مدرسه ۲کلاسه شهید موسوی نژاد بوگری با زیربنای ۷۶ متر مربع و اعتباری بالغ بر شش میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در قلعه تل، مدرسه یک کلاسه بامداد چشمه روغنی با زیربنای ۶۵ مترمربع و اعتبار سه میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال در منطقه آسماری، مدرسه یک کلاسه میرزا رضا کرمانی با زیربنای ۴۱ مترمربع و اعتباری بالغ بر دو میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال در منطقه دره استل ۹باغملک و یک مدرسه یک کلاسه با زیربنای ۱۰۹ مترمربع و اعتبار دو میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال در روستای آب انارک هپرو  نیز بهره برداری شدند.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان چندی پیش گفته بود  بیشترین حجم اعتبارات برای ساخت و تجهیز مدارس را برای شهرستان‌های ایذه و باغملک در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.