وضعیت آب و هوا در سوم فروردین ۱۴۰۱

بارش پراکنده در نیمه شمالی کشور

امروز چهارشنبه در نوار شمالی کشور، شمال غرب و در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده انتظار می‌رود و پیش بینی می‌شود امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

پنجشنبه با گذر امواج تراز میانی سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی با شدت بیشتری فعالیت خواهد داشت.

خیزش گرد و غبار پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب، به تدریج مرکز، شرق، شمال شرق و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

جمعه در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

شنبه و یکشنبه در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار می‌رود لازم به ذکر است، چهارشنبه در نواحی شمال شرق و شرق وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

شنبه وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک در دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی جنوب شرق و شرق و یکشنبه برای جنوب غرب و بخش‌هایی از نوار شرقی پیش بینی می‌شود. پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما (۳ تا ۵ درجه) و طی پنجشنبه و جمعه در شمال شرق افزایش محسوس دما (۸ تا ۱۲ درجه) انتظار می‌رود.

 همچنین جمعه نیمه غربی خلیج فارس و شنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
هفت سین رئیسی کو؟
آخرین اخبار