روسیه: از تجربه ایران برای خدمت رسانی به ناوگان هوایی مان کمک گرفتیم

وزارت حمل و نقل روسیه اعلام کرد کشورش از تجربه ایران در زمینه تحریم ناوگان هوایی خود کمک گرفته است.

وزارت حمل و نقل روسیه با اشاره به توقیف ۷۸ هواپیمای این کشور در خارج از مرز‌های خود، گفت از تجربه ایران در این زمینه بهره برده است.

وزارت حمل و نقل روسیه اعلام کرد: ما از «تجربه ایران» برای خدمت‌رسانی به ناوگان هوایی مان کمک گرفتیم؛ چرا که تهران پیش از این (به خاطر تحریم‌ها) موقعیت مشابهی داشته است.

در پی حمله روسیه به اوکراین کشور‌های غربی حریم هوایی خود را به روی هواپیما‌های این کشور بستند و با وضع تحریم اعلام کردند هواپیما‌های متعلق به خطوط هوایی روسیه را توقیف خواهند کرد.

توقیف ۷۸ هواپیمای روسیه در حالی صورت می‌گیرد که مقامات ترابری این کشور می‌گویند خطوط هوایی این کشور در مجموع ۸۰۰ هواپیما را در روسیه در اختیار دارد.

گفتنی است بیست و هفتمین روز از جنگ اوکراین، امروز درحالی آغاز شد که نظامیان روسیه در چهار جبهه اصلی در حال پیشروی بوده و تنها ۲۵ کیلومتر با مرکز کی یف، پایتخت این کشور فاصله دارند.

این در حالی است که مجمع عمومی سازمان ملل این هفته بار دیگر درباره دسترسی به کمک‌های بشر دوستانه، توقف جنگ و خروج نیرو‌های روسیه از اوکراین اقدام به رای گیری درباره یک قطعنامه جدید می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
سلام.از روسیه میخواهیم کی یف را بگیره و جنگ تمام بشه،بعد عف عمومی و انتخابات ازاد بدون دخالت غرب و امریکا برگزار بشه،امریکا و غرب چیکاره هست اومدند خاک روسیه جاسوسی و ویرانی اوکراین.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
خارجی ها که بهمون موتور هواپیما ندادن // موتور پراید گذاشتیم رو بوئینگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
دور زدن تحریم ها ؟
آخرین اخبار