تشکیل ۲۷۶ پرونده تعزیراتی برای متخلفان فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ۲۶۹۰ مورد بازرسی طرح نظارت نوروزی در استان خبر داد و گفت: ۲۷۶ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل شده است.

غلامرضا سالاری در خصوص گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه ایام نوروز گفت: این بازرسی‌ها با هدف تشدید نظارت بر بازار و پیشگیری از وقوع تخلف، بویژه گرانفروشی در اقلام مورد نیاز شهروندان در روز‌های پایانی سال با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت انجام می‌شود.

او گفت: گشت‌های مشترک بازرسی عمدتا بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی متمرکز شده و  از ابتدای اجرای این طرح تا به امروز ۲۶۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام شده که منجر به تشکیل ۲۷۶ پرونده تعزیراتی برای متخلفان شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ۱۶۱۹ مورد تذکر به تولید کنندگان و اصناف در طی این مدت خبر داد و گفت: پرونده‌های گرانفروشی که در طول اجرای طرح نظارت نوروزی تشکیل می‌شود بدون اغماض و با سرعت رسیدگی و گرانفروشان با مجازات‌های سنگینی مواجه خواهند شد.

کشف انبار کالا‌های قاچاق در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی یک انبار کالا‌های قاچاق در حومه شهرستان لارستان شدند.

غلامرضا سالاری از کشف بیش از هزار دستگاه لوازم الکترونیکی خارجی از این انبار خبر داد و  گفت: مالک انبار بازداشت و پرونده‌ای در این رابطه در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان تشکیل شد.

سالاری به انجام تحقیقات توسط شعبه و بازجویی از متهم پرونده اشاره و گفت: نهایتا با احراز تخلف متهم، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۹ میلیارد ریالی وی و ضبط کالا‌های مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.